Monday, May 28, 2012

Hi Hi ♥


Assalammualaikum :) Blog baru ? Yeah Afina Amira buatkan. Mekasyeh awak  

K ni nak cerita pasal semalam 270512 Skating kat Suwnay with friends. Dah berapa lama tak skate adn yes banyak kali jugak aku gedebuk semalam *malu jap* and today badan saya sangat sakit ): 

Tu lah, selalu dtg Suway kerja gelakkan org jatuh now rasa sendiri T.T Lunch at Pizza Hut. Parents Aliah belanja. Kitaorg oreder mcm tak mkn setahun. Sorry parents Aliah :\ Semmua lapar rn masa tu ~ 

Then Fik & Bear teman aku beli baju and kasut. :3 Gmbr kat atas ni lah baju aku beli semalam. Okay tak ? :\ Mama and ANgah aku tak berapa minat, hilang smangat aku nak pakai )': 

Balik dalam 6 lebih. Sangat best lah semalam. Jadi babysitter semua. Nak skate lagi ! :-D

This next story pulak. Hmm. Ada 3 hamba Allah ni. Tiga tiga pun capital A. Tiga tiga pun sangat lah sweet, baik, caring. 

Aku beruntung and sangat bersyukur. Aku terharu sngt ngan diorang. The problem is, aku taktahu nak pilih siapa. 

So, takyah pilih semua, adilkan ? :'\

Cerita ni pulak..... *nampak tak ada 3 story?* :p Haha, yes aku nak kumpul dalam RM 200 lebih. Why ? 

Aku nak shopping ! AKu ak varsity, aku nak tshrt satu, and satu lagi shirt. Ada duit lebih kasut pun aku nak. Jom buat maths jap kat sini.

   RM 30 <--- Duit aku ada skang -.-
+ RM 60 <--- Duit Mama :3
+ RM 80 <--- Duit ke ! ^^
+ RM 30 <--- Duit Faisal :p
+ RM 50 <--- Duit papa ;-)
---------------------------
RM 250
---------------------------
The RM 50 extra aku nak simpan  Bear nak beli BB. Kami tengah kumpul sama-sama ~ 

Siapa belikan aku baju varsity tu, aku ckp memang aku syg dia lebih and forever lah ! Haha. 

Banyak aku kena kumpul. Untuk holiday lagi :-) 
InsyaAllah boleh. Amin 

Anyway, bye nite & tc ! :-*