Saturday, May 19, 2012

3 is the number ♥


Ehem ehem, Assalammualaikum. Lama sangat tak update blog dah :\ Well, exam ~ 

Haha, tengok tajuk tu. Kenapa 3 ? Kenapa tak 1, 2 or 4 ke kan ? Ceteka. Tengok gambar, tudung tu siap bagi kan ? :p 

Harini 19052012. 3 bulan dah aku dengan Adib. Macam tak caye je dah 3 bulan. Tak pernah kapel genap 3 bulan lagi selama ni. Aku selalunya #TeamForever2Bulan je. Bukan #TeamForeverLabih2Bulan haha. Rezeki Adib lah kot. Lols.

 Hmmm, tapi en... Dia sakit. Dia batuk beradarah. Kalau dia tak jaga diri dia betul betul, boleh jadi cancer tekak ): Dia tu dah lah degil, tak reti duk rumah diam diam. Aku risau betul lah ): Semalam otp dengan dia, bila dia batuk mata aku berair dah. Aku yang terasa sakitnya ): Haish. 

Last post aku pasal kami 2 bulan. Maknanya dah sebulan tak update blog. Cepatnya masa berjalan ~ 

InsyaAllah aku lama dengan dia lah. Kot. 

Haha, iloveyou