Saturday, April 21, 2012

Love ♥


Pada 19 Apfril 2012 yang lepas, saya dan Adib sudah pun 2 bulan. Alhamdulillah Gembira dapat bertahan selama ni ;-)


Memang lah bukan 2 tahun, but we made it to our second month kan ? :'> Nampak Domo yang omey omey dalam gambar tu. Yes, tu dia yang kasi. 


Mula-mula dia kasi macam gangster -.-" Bila dah tngok, terus speechless. Tergamam. Taktau nak cakap apa. Nak cakap terima kasih macam tak cukup je. Why ? Sebab kita memang dah lama sangat nak Domo. Finally dapat. Tak sangka. Sangat terkejut! 


Haih, macam-macam dia dah kasi kat kita. Kita ? Tak bagi pape pun kat dia lagi :\ Sorry sayang ): Bukan taknak kasi pape. Tapi taktau nak kasi apa. Laki ni susah sikit nak cari hadiah ._____________."


Tapi awak jangan risau. Satu hari nanti saya kasi, jangan terkejut plak :3 I will. I promise. One day k ? :-)


Tadi jumpa dia. Aku tukar security code phone dia. Bila aku dah masukkan code, code error plak. Cuba banyak kali pun tak boleh. Rasa bersalah yang amat! Muka dia macam tahan marah je Tapi dia cakap takpe, dia okay. Benda kecik je dia cakap. Awak! Sorry sangat. Tak berniat pun. Sorry. I really am sorry )':


Masuk 2 bulan ni, aku banyak berubah. Aku selalu buat dia sedih. Haihh.. Aku pun taktau kenapa. Thanks sayang sebab still sabar ngan saya. Sorry again please?


Tengok, berapa banyak kali dah aku buat dia sakit hati ? Nampak tak ? Nampak kan. Saya tak cukup bagus lagi as girlfriend dia. Saya tahu.


So awak, I'm sorry for not being good enough for you. Sorry for everything. Sorry, tapi saya still buatkan ? Saya tau (': Saya ni jahat ngan awak. Tapi awak still baik ngan saya.


So, thank you  
Thank you for everything. 
Thank you for staying with me.
Thank you for being with me this far.


Iloveyou Adib Alias