Saturday, April 14, 2012

Touched.



Heee, see that pretty shawl ? Shawl itu sangat sangat lawa. Memang dah lama nak shawl macam tu. 

Yes, saya sangat sayangkan shawl tu. Why ? Sebab buah hati saya yang kasi. Saya sayang awak ketat-ketat tau Adib :'* Thanks tau mok 

 Dia baik sangat dengan saya walaupun saya banyak sakitkan hati dia. Sorry sayang, can you forgive me ? :'\ 

Semalam, dia nangis. Comel je dia nangis. Dua tahun aku kenal dia, semalam first time dngar dia nangis. Walaupun hanya on the phone, tetap comel. Nak tngok nangis depan-depan boleh tak sayang ? :3 Dia nangis sebab erm.. adalah ~ 

Haha, lepas ni jarang jumpa kan awak kan ? Sebab kadet sambung nanti. 

Hmm, I'll miss you even waaaaaaaay more </3 Nanti kita jumpa tau. Secepat yang mungkin tau! Nak buat awak nangis depan-depan :b

Now, he's at Port Dickson, tengah tidur. Untung ah dapat gi cuti ~ 

Sayang oh sayang, tolong jaga diri tau ? Sekarang ni, pantai bahaya ): So please, takecare. 

And btw, Imissyou )':